KUNDESERVICE

E-mærket       Netsikkerhed       FAQ       Gaveindpakning


Kontakt webshoppen

Har du spørgsmål til din ordre, til webshoppen eller produkter, kan du altid kontakte vores kundeservice der sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan få fat på vores kundeservice på følgende måder:

Telefon: 70 20 13 50
Telefonerne er åbne alle hverdage mellem 9 og 16.

Mail: kundeservice@betweens.dk
Vi besvarer din mail inden for 24 timer.

Facebook: www.facebook.com/www.betweens.dk/?ref=ts&fref=ts
Lig en besked på vores facebook side, og vi besvarer den inden for 24 timer.



Nem retur i DK


- Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du skal returnere varer til os, finder du returinstruktioner under afsnittet RETURPOLITIK længere nede på siden. Når du returnerer varer, er det vigtigt, at du gemmer en kvittering med tracking nummer på pakken, da dette dokumenterer, at du har sendt varer retur til os, hvis nu pakken skulle forsvinde undervejs.
Bemærk at vi kun kan håndtere returvarer købt hos Betweens.dk, ligesom det ikke er muligt at returnere varer købt hos Betweens i en fysisk butik. Man kan godt bytte varene i Betweens (fysiske butikker)


- Jeg har modtaget en defekt/fejlbehæftet vare!
Vi ønsker kun at levere varer til vores kunder, som er af topkvalitet, så hvis du finder at noget i din ordre er defekt eller fejlbehæftet, returner venligst varen til os inden 30 dage fra modtagelsen af pakken. Hvis du kontakter vores kundeservice, venligst oplys følgende detaljer: dit ordrenummer, produktkode/-navn og beskrivelse af den defekte vare.

- Jeg har modtaget en forkert vare
Hvis du modtager en vare, du ikke har bestilt, beklager vi mange gange. Venligst returner varen til os inden 30 dage fra modtagelsen af pakken. Hvis du kontakter vores kundeservice, venligst oplys følgende detaljer: dit ordrenummer, produktkode/-navn og beskrivelse af den forkerte vare.

- Har I modtaget mine returvarer?
Det tager omkring 14 arbejdsdage for os at modtage og ekspedere dine returvarer.

- Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?
Vi foretager tilbagebetalinger inden for 14 dage fra modtagelsen af din pakke. Vær tålmodig, for det tager 2-14 dage for tilbagebetalingen at blive krediteret din konto. Tiden afhænger af hvilken bank eller kortudsteder du har. Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved ordreafgivelsen. Hvis det ikke er muligt at gennemføre tilbagebetaling til kortet (f.eks. hvis kortet er blevet afvist, annulleret eller er udløbet), sender vi en check til din faktureringsadresse.

- I har tilbagebetalt et forkert beløb
Hvis du har grund til at tro, at du har fået et forkert beløb tilbagebetalt, kontakt venligst kundeservice og oplys dit ordrenummer og det forventede tilbagebetalingsbeløb.

- Jeg vil returnere en vare - hvem betaler returen?

Vi tilbyder her på shoppen at du kan købe et returlabel til 39 kr. Du skal bare klik på linket lige her - https://www.betweens.dk/retur-label...


RETURPOLITIK



Varerne skal returneres inden 30 dage, fra den dag varerne er modtaget.
Varerne sendes retur via den samme distributør som ved modtagelsen.
Husk at bede om en kvittering ved afsendelsen, således pakken er forsikret.
Varerne må ikke være brugte, slidte, eller vasket.
Varerne skal returneres med originale hængmærker mm.
Vi tager ikke undertøj eller svømmetøj retur hvor prismærker eller hygiejne plastre er fjernet.
Sko skal sendes retur i den originale æske i sin oprindelige stand. Der må ikke sættes etiketter mm. udenpå skoæsken.
Hvis du ved afhentning af din pakke ser, at pakken er beskadiget, anbefaler vi på det kraftigste, at du ikke tager imod den. Kontakt da herefter venligst kundeservice. Hvis du modtager en beskadiget pakke med manglende vare(r), har vi brug for billeddokumentation af dette. Send da venligst detaljerede billeder til os på kundeservice, så vi kan undersøge det nærmere med distributøren.
Hvis du returnerer en brugt, slidt eller vasket vare, som ikke er godkendt i vores kvalitetskontrol, kan vi ikke sende varen tilbage til dig.
Er din vare defekt, kan der være tale om en reklamation.

Bemærk: Forsendelse og returfragt refunderes ikke. Såfremt pakken ikke er sendt via den valgte distributør (GLS eller Post DK) eller du ikke anvender den medfølgende returmærkat, er du selv ansvarlig for din pakke, indtil den når vores lager.  

Returnering - GLS

Følg nedenstående trin, hvis du ønsker at returnere din(e) vare(r)

Trin 1: Du kan og har muligheden for at bestille et returlabel igennem os. Tryk på linket her - (  ) for at bestille dit returlabel

Trin 2: Efter du har afsendt din ordre om et returlabel vil du modtage det via mail sammen med en returformularen som de skal udfyld. Pak dine varer forsvarligt ind. Tildæk eller fjern den oprindelige forsendelsesetiket samt gamle stregkoder fra pakken.
BEMÆRK: Ved returnering af sko, må skotøjsæsken ikke bruges som forsendelsesæske.  

Trin 3: Send returskemaet sammen med de(n) vare(r), du ønsker at returnere.

Trin 4: Sæt returmærkat på pakken.
BEMÆRK: Hvis du ikke anvender vores returmærkat er du selv ansvarlig for dine varer, indtil de når vores lager. Husk at bede om en kvittering når du aflevere din pakke hos GLS, således din pakke er forsikret.

Trin 5: Send din pakke fra en GLS pakkeshop.

Trin 6: Når din returpakke er afsendt, kan du spore den via distributørens hjemmeside: http://gls-group.eu/DK/da/find-pakk...

Find din nærmeste pakkeshop her https://gls-group.eu/DK/da/home

Ønkser du selv at sende din varer retur kan du skrive til vores kundeservice via mail, og kun få tilsendt en returformularen som du skal udfylde og sende med din pakke retur.



OM BETWEENS

Hos betweens.dk sælger vi det bedste modetøj til drenge og piger i alderen 8 til 16 år. Vores målsætning er at vi altid skal havde det nyeste modetøj på lager, i de mærker som de unge bedst kan lide, og samtidig have det udvalg der giver mest value for money.

BUTIKKER

Sønderborg
Aabenraa
Vejle

KUNDESERVICE

Telefonerne er åbne alle hverdage mellem 9 og 16. Skriver du en mail til os, eller lægger en besked på vores facebookside, svarer vi inden 24 timer.


70 20 13 50

   E-mail
   

Jernbanegade 26   /   6400 Sønderborg   /   E-mail: kundeservice@betweens.dk   /   Telefon: 70 20 13 50